Întrebări frecvente

Cu ce sisteme de operare este compatibila aplicatia?
Aplicatia ruleaza pe telefoanele cu o versiune de Android mai mare sau egala cu 5 si pe cele cu iOS cu o versiune mai mare sau egala cu 10.
Sus
Cum se poate schimba limba de utilizare a aplicatiei?
Limba de utilizare a aplicatiei este selectata automat, in functie de limba de utilizare a telefonului. In prezent, aplicatia este disponibila in doua limbi: romana si engleza.
Sus
De ce primesc eroarea "Could not get lines" ("Nu se pot lua liniile")?
In general, aceasta eroare intervine atunci cand telefonul nu este conectat la internet, prin wi-fi sau date mobile, ori in cazul in care este activat modul avion.
Sus
Unde pot vedea mesajele de avertizare privind evenimentele de circulatie?
Mesajele de avertizare sunt salvate in sectiunea "Notificari", iar daca telefonul este configurat astfel incat sa primeasca notificari de la aplicatia Info STB, vei afla in timp util daca functionarea anumitor linii este afectata, chiar daca aplicatia este oprita.
Sus
Va fi creata optiunea de a vedea primele trei sosiri in statie pentru fiecare linie in parte?
Aceasta functionalitate este in curs de dezvoltare.
Sus
Va fi creat butonul de inversare a punctului de plecare cu destinatia?
Aceasta functionalitate este in curs de dezvoltare.
Sus
Va fi integrata aplicatia Info STB in Google Maps sau Moovit?
Echipa tehnica analizeaza aceasta situatie.
Sus
Va fi implementata plata calatoriei direct in aplicatie?
In acest moment, avem in derulare un proiect care vizeaza implementarea platii calatoriei direct in aplicatie.
Sus