Întrebări frecvente InfoSTB & BPay

InfoSTB - Care sunt cerințele de sistem pentru instalarea aplicației?
Aplicația poate fi instalată pe telefoanele cu o versiune de Android mai mare sau egală cu 5.0 (Lollipop) și pe cele cu iOS cu o versiune mai mare sau egală cu 10, iar arhitectura procesorului trebuie sa fie de 64 biți.
Sus
InfoSTB - Cum pot schimba limba de utilizare a aplicației?
Limba de utilizare a aplicației este selectată automat, în funcție de limba de utilizare a telefonului. În prezent, aplicația este disponibilă în două limbi: română și engleză.
Sus
InfoSTB - De ce primesc eroarea "Nu se pot lua liniile"?
În general, această eroare intervine atunci când telefonul nu este conectat la internet, prin wi-fi sau prin date mobile, ori în cazul în care este activat modul avion.
Sus
InfoSTB - Unde pot vedea mesajele de avertizare privind evenimentele de circulație?
Mesajele de avertizare sunt salvate în secțiunea "Notificări", iar dacă telefonul este configurat astfel încât să primească notificări de la aplicația Info STB, vei afla în timp util dacă funcționarea anumitor linii este afectată, chiar și atunci când aplicația nu este deschisă.
Sus
InfoSTB - Ce reprezintă timpul de sosire în stație a vehiculelor însoțit de steluță („*”)?
În astfel de situații, timpul afișat în aplicație este unul estimat (preluat din programul de circulație).
Sus
InfoSTB - De ce timpul de sosire în stație a trenurilor de metrou este estimat?
Din motive de securitate, operatorul Metrorex SA nu poate transmite date privind localizarea în timp real a trenurilor de metrou, astfel că timpul afișat în aplicație este unul estimat (preluat din planificare).
Sus
InfoSTB - Cum pot vedea pe hartă locația vehiculelor în timp real?
Prin accesarea rubricii "Linii", urmată de selectarea liniei dorite și a sensului de mers, vehiculele pot fi văzute pe hartă în timp real.
Sus
InfoSTB - Cum pot achiziționa un titlu de transport prin SMS prin intermediul aplicației?
Prin accesarea rubricii "Bilete" din Meniu (butonul cu simbolul celor trei linii orizontale paralele, aflat în colțul din stânga, sus), urmată de selectarea unui titlu de transport (o călătorie pe liniile urbane zi/ noapte, o călătorie pe liniile expres, o călătorie pe liniile regionale – foste preorășenești – sau un abonament de o zi pe toate liniile urbane) și apăsarea butonului „Continuă către SMS”, aplicația va genera un text predefinit pe care îl vei putea trimite prin SMS în vederea achiziționării titlului de transport dorit.
Sus
InfoSTB - Vor fi integrate în aplicație liniile operatorilor de transport din Județul Ilfov?
Integrarea liniilor de transport de suprafață deservite de alți operatori (din întreaga arie București– Ilfov) se numără printre prioritățile noastre.
Sus
InfoSTB - Va fi creată opțiunea de a vedea primele trei sosiri în stație ale vehiculelor de pe fiecare linie în parte?
Această funcționalitate este în curs de dezvoltare.
Sus
InfoSTB - Va fi creat butonul de inversare a punctului de plecare cu destinația?
Avem în vedere crearea acestei funcționalități.
Sus
BPay - Unde pot folosii titluri de calatorie (abonament/calatorii)?
In mijloacele de transport in comun de suprafata din Regiunea Bucuresti - Ilfov
Sus