Functionare necorespunzatoare

Ne bucuram ca utilizati aplicatia Info STB! Asteptam cu interes parerile voastre aici.
Reguli forum
1. Limbajul vulgar nu este acceptat.
2. Utilizatorii care posteaza link-uri spre site-uri / poze obscene vor fi penalizati.
3. Respectati parerile / opiniile colegilor de forum.
4. Mesajele offtopic vor fi sterse.
Scrie răspuns
andrewyw
Membru
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 01, 2019 6:54 am

Joi Iul 04, 2019 11:45 am

cristi scrie:
Joi Iul 04, 2019 7:47 am
Salut, exista in continuare probleme la afisarea vehiculelor pe traseu. Exemplu de pe linia 641 acum, afiseaza doar un autobuz:
641.PNG
Am intampinat si eu problema respectiva, saptamana trecuta (nu mai stiu exact ziua). Timpii de asteptare erau foarte mari si totodata nu se afisau autobuzele in timp real. Probabil au picat servarele, nu stiu ce sa spun. Devine enervant sa stii ca nu te poti baza 100% pe aplicatie.
moderatorBRP
Moderator
Mesaje: 74
Membru din: Vin Mar 29, 2019 10:28 am

Joi Iul 04, 2019 3:37 pm

cristi scrie:
Joi Iul 04, 2019 7:47 am
Salut, exista in continuare probleme la afisarea vehiculelor pe traseu. Exemplu de pe linia 641 acum, afiseaza doar un autobuz:
641.PNG

In plus, pare ca aplicatia nu functioneaza normal, timpii de sosire par inghetati:
6412.PNG

Totodata, as vrea sa mai readuc in discutie problema cu afisarea timpului de sosire estimat. In continuare aplicatia raporteaza ca mijlocul de transport in comun este in statie (afisand 0 min*), desi in realitate nu este. Poate reusiti sa rezolvati si aceasta problema.
andrewyw scrie:
Joi Iul 04, 2019 11:43 am
Astazi, 4 iulie ora 11:41 aplicatia nu functioneaza, atat pe aplicatie unde se afiseaza mesajul Could not get lines cat si pe varianta desktop, https://info.stbsa.ro/linii - unde daca cauti o linie in acest moment, nu se afiseaza niciun rezultat.
As vrea sa nu se mai intample asa ceva, imi doresc sa depind in totalitate de aceasta aplicatie (calatoresc pe o linie regionala, e de inteles).
andrewyw scrie:
Joi Iul 04, 2019 11:45 am
cristi scrie:
Joi Iul 04, 2019 7:47 am
Salut, exista in continuare probleme la afisarea vehiculelor pe traseu. Exemplu de pe linia 641 acum, afiseaza doar un autobuz:
641.PNG
Am intampinat si eu problema respectiva, saptamana trecuta (nu mai stiu exact ziua). Timpii de asteptare erau foarte mari si totodata nu se afisau autobuzele in timp real. Probabil au picat servarele, nu stiu ce sa spun. Devine enervant sa stii ca nu te poti baza 100% pe aplicatie.
Salut! Echipa tehnica a remediat problemele pe care le-ati semnalat, iar in acest moment aplicatia functioneaza normal.
Regretam neplacerile cu care v-ati confruntat si va multumim pentru intelegere!
cristi
Membru
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 17, 2019 7:56 pm

Dum Iul 07, 2019 8:52 am

Salut, exista probleme cu aplicația după terminarea unei călătorii (sau anularea acesteia), în sensul că aplicația nu mai răspunde la comenzi. Mișcarea pe harta are lag, stațiile nu mai pot fi accesate, nu mai apar toate stațiile si se produc anomalii de afișare, ca cea de mai jos:
Screenshot_20190707-084221_INFO STB.jpg
Mi s-a întâmplat de mai multe ori săptămâna aceasta.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
albert.arifovici
Membru
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 18, 2019 11:31 pm

Mar Iul 09, 2019 5:10 pm

De câteva săptămâni aplicația afișează o notificare care spune ca “linia este blocată”, dar fără sa specifice care linie. E absurd și poate induce ambiguitate printre călători...
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
cristi
Membru
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 17, 2019 7:56 pm

Lun Iul 15, 2019 8:00 pm

Salut, autobuzul 6604 (Otokar Kent C 12) nu este văzut în aplicație. Circulă pe linia 104.
Puteti verifica problema?
cristi
Membru
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 17, 2019 7:56 pm

Joi Iul 18, 2019 7:11 am

Am observat ca ați mutat stațiile in zona Drumul Taberei pe ambele sensuri, însă arată puțin dubios modificarea, poate o rezolvați.
Screenshot_20190718-070811_INFO STB.jpg
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
STBGTZ
Moderator
Mesaje: 6
Membru din: Vin Mar 29, 2019 7:59 am

Joi Iul 18, 2019 7:51 am

cristi scrie:
Lun Iul 15, 2019 8:00 pm
Salut, autobuzul 6604 (Otokar Kent C 12) nu este văzut în aplicație. Circulă pe linia 104.
Puteti verifica problema?
Buna ziua,

Otokarul cu numarul de inventar 6604 a circulat pe ruta liniei 104 si a fost vizibil pe aplicatie in data de 15.07 cand ati facut sesizarea.
STBGTZ
Moderator
Mesaje: 6
Membru din: Vin Mar 29, 2019 7:59 am

Joi Iul 18, 2019 8:34 am

cristi scrie:
Joi Iul 18, 2019 7:11 am
Am observat ca ați mutat stațiile in zona Drumul Taberei pe ambele sensuri, însă arată puțin dubios modificarea, poate o rezolvați.
Screenshot_20190718-070811_INFO STB.jpg
Buna ziua,

S-a rezolvat problema cu afisarea traseului pentru linia 641.
moderatorBRP
Moderator
Mesaje: 74
Membru din: Vin Mar 29, 2019 10:28 am

Lun Iul 22, 2019 11:03 am

albert.arifovici scrie:
Mar Iul 09, 2019 5:10 pm
De câteva săptămâni aplicația afișează o notificare care spune ca “linia este blocată”, dar fără sa specifice care linie. E absurd și poate induce ambiguitate printre călători...
Salut! Situatia la care ai facut referire a fost remediata. Iti multumim!
moderatorBRP
Moderator
Mesaje: 74
Membru din: Vin Mar 29, 2019 10:28 am

Lun Iul 22, 2019 11:06 am

cristi scrie:
Dum Iul 07, 2019 8:52 am
Salut, exista probleme cu aplicația după terminarea unei călătorii (sau anularea acesteia), în sensul că aplicația nu mai răspunde la comenzi. Mișcarea pe harta are lag, stațiile nu mai pot fi accesate, nu mai apar toate stațiile si se produc anomalii de afișare, ca cea de mai jos:
Screenshot_20190707-084221_INFO STB.jpg
Mi s-a întâmplat de mai multe ori săptămâna aceasta.
Salut! Situatia respectiva a fost remediata. Iti multumim!
Scrie răspuns